BloBOX

pátek, ledna 11, 2013

Ahojte.
Určite ste zaregistrovali,že na blogoch letí youtuberský swap v ktorom je pointa vo vymieňaní balíčkov za určitú hodnotu, alebo na určitú tému. Aká by som to bola keby som sa nezapojila aj ja.
Pôvdne som chcela vytvoriť sama niečo podobné na blogu,no nakoniec som sa rozhodla pre možnosť zatiaľ sa len zapojiť. V budúcnosti zorganizujem akciu možno aj ja.

Konkrétne som sa zapojila do Bloboxu, ktorý vytvorila Bellla na blogu.
Témou bloboxu bola "pohoda". Bella spájala viacero blogeriek a ja som dostala Moniku z tohto blogu.

Balíček ma veľmi potešil a určite by som si takéto vymieňanie balíčkov opäť rada zopakovala.


Od Moniky som dostala všetko čo jej pripomínlo Pohodu.
Mám radosť s každej jednej vecičky no asi najväčšiu mi urobila táto soľ do kúpeľa.

Okrem tejto soli na uvolnenie unavených svalov som dostala lak na nechty Nail Art, krém na nohy, žuvačky s tou najlepšou chuťou, mám pocit,že si ich teraz budem kupovať už stále a čaj s príchuťou pomaranča,manga a škorice.

Myslím si,že so všetkým týmto sa dá pekne relaxovať,oddychovať a užiť si príjemnú pohodu :) 

You Might Also Like

1 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook