Korean beauty | Starostlivosť o pleť

středa, září 27, 2017

ÁNO, milujem kórejskú kozmetiku! Ak čítate môj blog tak ste si to už určite všimli. Doma mám už pár kúskov z dekoratívky, ale najradšej mám aj tak ich starostlivosť o pleť. Musím sa však stále učiť, pretože majú neskutočne veľa produktov, ktoré sa používajú rôzne a hlavne trochu inak ako sme zvyknuté. Dnes vám však ukážem kozmetiku, ktorú mám otestovanú a chcela by som vám ju odporučiť. 


Všetko som objednávala z ebayu, z toho dôvodu pretože som akosi ešte nenašla nejaký eshop, ktorý by sa mi pozdával. Ak nejaký poznáte, napíšte mi o ňom do komentárov, budem rada :) 

O D L I Č O V A N I E 

THE FACE SHOP | Light cleansing oil 


V predošlom článku o kórejskej kozmetike som vám ukazovala už jeden podobný produkt od značky Kosé. Ten som bohužiaľ zabudla pri návšteve kúpeľov. Produkt mi veľmi vyhovoval, navyše ja mám rada rýchle odličovanie, chcela som teda niečo podobné. S produktom som veľmi spokojná, príjemne vonia, make-up odlíči rýchlo a hlavne dobre. Stačia dve pumpičky, vmasírovať do pleti, zmyť vodou a make up je kompletne odlíčený. Je jasné, že produkt nestačí na úplne odlíčenie, treba určite použiť ešte umývací gél, alebo už čo uznáte za vhodné vy a čo vyhovuje vám na odličovanie. Trocha nevýhoda oproti odličovaču od Kosé je tá, že týmto nemôžete odlíčiť očiť. Raz som sa o to pokúšala a oči ma štípali ako bláznivé. S produktom som spokojná, robí to čo má, ale nabudúce dám prednosť radšej tomu od kosé.

B I O R É  a  C O S R X | Umývacie gély 


Bioré hĺbkovo čistiaci umývací gél s obsahom dreveného uhlia je zatiaľ najlepší umývací gél aký som mala možnosť skúsiť. S produktmi s obsahom dreveného a čierneho uhlia sa teraz rozsypalo vrece, všade sa o nich rozpráva, píše ako o bojovníkoch proti akné. Ja som samozrejme podľahla tiež keďže s akné a mastnou pleťou bojujem odjakživa a skúšam všetko možné. Produkt pri umývaní príjemne chladí, vyčistí dostatočne , po umytí nemám pocit napnutej a suchej pleti. Vonia veľmi osviežujúco a presne aj tak sa po umytí cíti moja pleť, svieža a príjemná na dotyk. Za mňa výborný produkt a určite si kúpim aj druhé balenie.

Cosrx Good Morning umývací gél používam pri rannej rutine. Má hustejšiu priesvitnú konzistenciu, ktorá veľmi zvláštne vonia. Na ranné umývanie mi úplne postačí. Pleť príjemné prebudí, pripraví na krém a super je aj to,že kontroluje mastnotu pleti minimálne na 3 hodinky (mne max na 2 hod). Podľa mňa celkom príjemný produkt, oplatí sa vyskúšať.

 P R Í P R A V A  N A  M A K E  U P 

M I Z O N | Krémy 


Hyaluronic Acid 100 od značky Mizon je produkt, ktorý som si kúpila čisto zo zvedavosti. Jednak by to mal byť jeden z najznámejších produktov od tejto značky a jednak by mal byť vraj super úžasný. Ja som túto vodičku spolu s krémom našla niekde na internete s nápisom : výborná na dehydrovanú pleť. Viem,že to znie čudné keďže tu stále na blogu píšem o tom ako mám mastnú pleť, čudovali by ste sa, že aj práve takáto pleť môže byť dehydrovaná. Chcela som vyskúšať aký tento produkt bude a tak som neváhala. Pravda je taká, že som nespozorovala na mojej pleti žiadne zmeny. Pri používaní som mala vždy len dobrý pocit, že moja pleť netrpí dehydratáciou. Výhodou krému je, že sa po ňom nevyhádžem vyrážkami ako mi to väčšina produktov dokáže urobiť. Teraz na zimnejšie obdobie ho ešte miniem, ale nemyslím si,že by som ho ešte niekedy v mojej rutine potrebovala.

Za to Mizon Ultra suboon cream je pre mňa najväčšia pecka. Myslím, že žiadny krém mi zatiaľ nesadol tak dobre ako tento. Má podľa mňa skvelú konzistenciu, ktorá sa dobre rozotiera, rýchlo vsiakne, pleť hydratuje presne tak ako potrebujem bez toho aby bola moja pleť mastná. Nerobí mi vyrážky a vyhovuje mi aj ako podklad po makeup. Verte mi, že som skúšala naozaj veľa denných krémov, ale tento mi zatiaľ sedí najviac. Ja už si vlastne teraz potrebujem objednať ďalšie balenie vzhľadom k tomu, že bez tohto krému sa nepohnem nikde.

Špecifické pre kórejskú kozmetiku je to, že do niektorých krémov, vodičiek atď., pridávajú výťažky zo slimáka alebo teda pravdepodobne zo slimačieho slizu?.. Niekomu to príde vraj nechutné, mne to teda nerobí nič.. Tento krém som si veľmi obľúbila. Má priesvitnú, ultra jemnú gélovú konzistenciu, ktorú moja pleť po nanesení doslova "vypije", ale pritom nie je moja pleť vôbec mastná, naopak príjemne matná. Používam ho hlavne večer po maske. Čítala som,že veľa slečnám vyhovuje aj ako denný krém, ale keďže ja už som svoj našla, zatiaľ ho používam len večer. Upokojí mi pleť a odstráni mi začervenanie (nie extra, ale na mojej pleti je to vidieť). Je bez vône takže žiadne slimáky cítiť nebudete..:) Rozhodne tento krém budem potrebovať ešte jeden.

D O P L N K O V Á  S T A R O S T L I V O S Ť


Cosrx AHA/BHA Treatment Toner 

Oba tieto produkty som opäť kúpila len zo zvedavosti, nie pretože by som ich potrebovala. Prvým z nich je toner.  Nič takéto som predtým v svojej rutine nemala a tak som si povedala,že vyskúšam aj tento zázrak. Toner má vyrovnávať hladinu PH v pokožke  po čistení, odstraňuje prípadne nečistoty, ale tiež by mal podporovať hydratáciu pleti a hlavne stiahnuť póry. Presne to čo ja potrebujem. Tento produkt sa stal pre mňa veľmi zaujímavý a hlavne sa taktiež bez neho už nezaobídem. Toner je v rozprašovači, ale nestrieka nijak nepríjemne, práve naopak jemne bez toho aby ste mali na pleti viac produktu akoby ste chceli. Ja ho vždy nechám zaschnúť na pleti, ale keď mám pocit, že ešte potrebujem dočistiť, utriem ho z pleti vatovým tampónikom. Je super, že neobsahuje žiadny alkohol. Tento toner pomáha mojej pleti udržať ju čistú, tónovanú, ale hlavne moje póry sú minimálne. Za mňa super produkt!

Nature republic aloe vera gel mist 

Druhým produkt je od tiež veľmi známej kórejskej značky. Pokukovala som po ňom dlhšie až som si ho nakoniec objednala. Jedno čo ma na tomto produkte extrémne baví je jeho super vôňa. Používam vždy po nanesení krému, keď sa trošku vstrebe, nastriekam na pleť tento mist, alebo večer pred spaním aby som si pleť udržala aj počas noci hydratovanú. Mist je určený na to aby zabránil vniku nečistotám do pleti, ale zároveň aby udržiaval pleť hydratovanú. Nie som si istá tým prvým, ale to druhé určite splňuje.

Bubble  Clay Mask 


Nie som si istá či je práve toto tá slávna bublajúca maska, ktorá kolovala istý čas po youtube, ale rozhodla som sa ju vyskúšať. Maska prišla ešte v papierovej krabičke, ale zrejme cestou ku mne sa k nej niekto nesprával pekne a prišla trošku obitá a vyliatá. Napriek tomu však ostalo stále dostatok produktu. Áno, maska naozaj buble - hneď po nanesení som cítila, že maska začína pracovať a bublinkovať. Trošku poštipkáva, ale nie je to nič extra a nemám ani pocit, že by to mojej pokožke vadilo alebo jej to nejako škodilo. Pleť mám po tejto maske extrémne jemnú, hladkú a cítim že je čistá. Vážne som nečakala nič extra od tejto masky, alebo bola som veľmi milo prekvapená. Na ebay som kúpila za necelé 4 eurá.

Aký produkt sa vám najviac páči a ktorý by ste vyskúšali?


You Might Also Like

0 Lovely reactions

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook