Paletka Morphe 35OS | Shimmer Nature Glow

pátek, března 24, 2017

Paletka Morphe je mojím prvým kúskom v mojej kozmetickej zbierke a určite nie posledným. Ešte v Januárových nákupoch ste paletku mohli vidieť zväčša a dnes vám ju predstavím trošku bližšie. 



Paletka je celá v shimmer prevedení, to znamená,že neobsahuje žiadny matný tieň. Každý jeden tieň obsahuje buď shimmer - lesk, alebo jemné trblietka. Paletka sa skladá zo 42 nádherných očných tieňov a kupovala som ju na stránke www.krasotika.sk 


Ako môžete vidieť farebná škála palety je poskladaná zo zemitých tieňov. Nájdete tu niekoľko odtieňov hnedej, ale aj krásne zlaté, ružové a dokonca aj oranžové odtiene. Dokážete s ňou vytvoriť naozaj krásne líčenia na akúkoľvek príležitosť, či už na deň alebo noc, slávnostnejšie či obyčajné denné líčenie. Všetky tiene majú krásnu maslovú konzistenciu a preto je ich nanášanie jednoduchšie, prechody sa výborne rozmazávajú, ale dajú sa skvele nanášať napríklad aj prstom. Veľkým plusom je aj to,že väčšina tieňov nepráši, iba zo pár, tie by som však vedela spočítať na jednej ruke. 


Pigmentácia tieňov je absolútne famózna, myslím si,že prekonáva aj o veľa drahšie značky, za tú cenu sa to naozaj oplatí. Stačí vám jedna paletka s ktorou si vystačíte naozaj na veľmi dlhú dobu. 

Pridávam na inšpiráciu aj jedno líčenie, no tu na blogu ste už mohli jedno vidieť napríklad tu, ale ešte určite ďalšie uvidíte. 





Máte už nejaký produkt od značky Morphe? 

You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. poslednú dobu viac a viac čítam o značke Morphe a má naozaj skvelé paletky...takúto so shimmerom by som prijala :) i keď pripomína mi Flawless od Makeup Revolution :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná paletka a moc pěkné líčení :-) O Morphe jsem samozřejmě slyšela , ale žádný produkt nevlastním.

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook