MOTD - Smoked liner

sobota, dubna 02, 2016



Ahojteeee,
dnes je vonku taak krásne! Nedalo mi to nenapísať, lebo takéto slniečko ma vždy nabíja toľkou energiou,že by som robila čokoľvek :)
Dnes mám pre vás článok, ktorý tu nebol už veľmi dlho..dovolím si povedať aj také dva roky.

Líčenie! KONEČNE!

 Včera sa mi podarilo vytvoriť celkom pekný look tak som vám o tom chcela dať vedieť,kdeže v ňom používam aj novinky,ktoré som si kúpila na stránke,ktorú netreba predstavovať -  www.krasotika.sk.  V hlavnej úlohe sú dva tiene od značky E-style a novinka od Jordany Sweet cream.






Jordana novinka je skvelá! Výdrž je fakt perfektná, vydrží vám na perách 5 hodín a ani sa nepohne. A to som jedla aj pila. Mám odtieň Creme Brulee a Tiramisu. Tiramisu vám snáď ukážem opäť v nejakom druhom líčiacom článku. E-style som chcela vyskúšať už dlhšie a aj keď viem,že značka ponúka aj celé paletky, chcela som na skúšku len dva odtiene.  Ulovila som matné odtiene (Matt Touch) 04 Hot Chocolate a 11 Fleur. Oba som použila aj v tomto líčení a vytvorila som vlastne s nimi presne to čo aj chcela keď som sa začala líčiť. Hlavným cieľom bolo urobiť rozmazanú linku. Inšpiráciu som zobrala od krásnej mexičanky Makeup Amor, ktorá je týmito linkami pre mňa úplne špecifická.



Som trošku zachripnutá a usmrkaná preto ten nos ošúpaný. 


Od posledného líčenia,ktoré som dávala tu na blog som sa myslím,že celkom dosť polepšila, ešte sa musím naučiť poriadne fotiť tie časti,ktoré chcem. Ach už by som mohla začať šetriť na ten objektív..

Dúfam,že sa vám teda líčenie páčilo, určite mi dajte vedieť do komentárov :)


You Might Also Like

9 Lovely reactions

  1. Veľmi pekné líčenie.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný odstín :) Moc se Ti tohle líčení povedlo :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný odstín :) Moc se Ti tohle líčení povedlo :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelý výber produktov :) Líčenie ti pristane :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  5. och tie tiene E-style sú úžasné!! Už dlho sa chystám dokúpiť ďalšie :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook