Kórejska dekoratívna kozmetika / Korean Beauty

středa, dubna 27, 2016



Príjemnú upršanú stredu vám prajem!
Je pravda,že dnes sa mi strašne zle fotilo kvôli tomu počasiu a pridáva na tom aj to,že mám asi najtmavšiu izbu v celom dome, ale aj napriek tomu sa teším,že tento článok môžem písať. 

Už trošku dávnejšie som pozerala video od mojej veľkej inšpirácie Diany (myslím,že som ju tu už na blogu spomínala). Diana v tomto videu predstavovala kórejskú kozmetiku a ja som sa vtedy zamilovala. Ukazovala množstvo produktov, ktorým som ja nemohla odolať a preto som si hneď aj pár z nich našla a objednala. Dnes už je to asi mesiac a pól čo ich testujem a tak vám môžem aj o nich niečo porozprávať. 




Všetky veci som si objednávala z ebayu, kde sú podľa mňa najlepšie dostupné. Hľadala som aj 
e-shopy, ale nepodarilo sa mi nájsť dôveryhodný (aspoň podľa mňa). 

Holika Holika - Dodo Cat Glow ( link z ktorého som objednávala ja)


Tu som sa pri objednávke trošku viac zmýlila, pretože som nebola pozorná pri čítaní a objednala som si zlé balenie. Balenie bolo totižto hlavná vec, kvôli ktorej som si to objednávala :(
Produkt mal totižto vyzerať takto:
https://www.google.sk/search?q=holika+holika+dodo+cat+glow&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiB-a-Kk6_MAhWJ_SwKHfPgBYoQ_AUIBigB#imgrc=ph0bDPC-PlJy_M%3A

Balenie jedna.
Keď mi domov prišiel produkt bola som trošku sklamaná, lebo na balenie som sa strašne tešila. Ja som si vlastne objednala náhradnú náplň. Upokojila som sa však a povedala som si,že produkt si opäť objednám keď miniem toto balenie. K produktu:

Možno ste si mnohé všimli,že kórejky v podstate častejšie používajú BB cushion ako klasické makeupy. Preto nájdete v ich kozmetickom sortimente asi bilión rôznych druhov BB cushion. Ja sama mám už na svojom wishliste ďalších 5. Všetky BB, ale vlastne aj väčšina produktov majú dosť vysoké SPF a PA. Tak isto majú kórejky väčšinou dva odtiene BB ako aj my a to bledší a tmavší. 

Tento BB cushion má SPF50+ a PA+++ a mám ho v odtieni Light Beige.
Absolútne zbožňujem tento koncept "vankúšikov" a rozhodla som sa,že chcem asi všetky BB vankúšiky na svete. 


Hneď po otvorení na vás číha tento vankúšik s packou. Prvé čo ma dosť prekvapilo je vôňa. 
Toto je totiž dosť zvláštna akoby kyslá vôňa. Trošku mi pripomína kuchynskú jar spolu s nejakým liekom..(opisovanie vôni mi nejde..)

Odtieň je na mňa trošku bledší, ale teraz na zimu/jar mi vyhovoval, na leto by som si však vzala už tmavší odtieň. Konzistencia tohto vankúšika je dosť "mokrá", akoby vankúšik bol nasiaknutý veľmi tekutým makeupom. Bude to asi preto lebo BB by mal obsahovať minerálnu vodu a arganový olej. 

Finish je však absolútne krásny! Moja pleť je potom krásne rozžiarená, no nepôsobí mastne, pôsobí veľmi zdravo. Pre môj mastnejší typ nie je vhodný na celodenné nosenie, pretože by zrejme nevydržal, nosím ho hlavne iba keď potrebujem na 2-3 hodinky niekde vybehnúť, ale pre slečny so suchším typom pleti by si ho zamilovali. 

Krytie je napodiv super na to,že je to len BB, krásne zakryje červené miestečka na pleti, ale aj drobné vyrážky. 


Ja osobne nanášam BB len s touto hubičkou, ktorá bola v balení. Je príjemne jemná, BB sa s ňou ľahko nanáša a výborne sa s ňou zapracúva makeup do pleti. Dá sa dokonca aj oprať takže sa ľahšie môžete vyhnúť baktériám.

Za mňa určite tento BB áno, hlavne pre suchý typ pleti bude ako stvorený!

Ver 22. - Bounce Up Pact ( link z ktorého som objednávala ja) 


Tento produkt som opäť našla v nejakom náhodnom videu, ktoré si nepamätám a slečna ho tam veľmi chválila a hovorila,že by mohol byť vhodný na mastnejší typ pleti. Všetko čo je na mastnú pleť ja milujem a hneď som do toho šla. Nemala som veľké očakávania, ale aj napriek tomu ma veľmi prekvapil. 

Opäť má SPF 50+ a PA+++. Odtieň som si tento krát objednala tmavší.
Balenie je podľa mňa extrémne výhodné na cestovanie. Veľmi pekné, obsahuje zrkadielko, ochranný plastový kryt pred poškodením a ešte aj hubičku. 


Už podľa názvu mi bolo jasné,že to nebude ani BB a ani klasický makeup. Štruktúra je
 krémovo-púdrová, podobná ako cesto, ale po nanesení na pleti sadne ako púder. 

Krásne sa dá vrstviť bez toho aby vyzeral na pleti ako maska, dokonca sa tak krásne prispôsobí pleti,že vyzeráte akoby ste ani makeup nemali. Finish nie je úplne matný, ale ani úplne rozjasňujúci. Krytie je stredné, zakryje menšie nedokonalosti aj červené miestečka. 

Takmer by som zabudla na príjemnú vôňu. Hubička, ktorá je v balení mne až tak nevyhovuje, používam skôr guľatý štetec. Výdrž makeupu je akurátna, ja ho opäť nepoužívam na celodenné nosenie, len na kratšie pochôdzky. Mne takto na také bežné nosenie úplne vyhovuje a určite by som si  ho kúpila znova.

Too Cool For School Dinoplatz - Cushy Blusher ( link na ktorom môžete objednať )

Ako ďalšie sa v mojej zbierke objavila táto zvláštna lícenka. V takomto rozkošnom balení doma nemám ešte nič a aj to bol dôvod na kúpu. 


Tento krát lícenka nemá SPF ani PA, ale môžete ju nájsť v troch odtieňoch a to Beach Break, Surf´s Up a Lava Martini. Ja mám odtieň Surf´s Up, čo je taký jemne ružovkastý odtieň.
 Lícenka má trošku špecifické nanášanie kedže nie je ani púdrova, ani v tyčinke, ale v tubičke, ktorá sa vytláča. Nikdy predtým som sa s takýmto niečím nestretla, ale nevadí, ja nové veci rada skúšam.


V balení bola dokonca aj náhradná hubička čo je podľa mňa skvelé. Odtieň je perfektný na každodenné, jednoduché líčenie do školy, do práce, alebo len tak keď sa chcete cítiť pekná. 
Nanáša sa tak,že stlačíte tubu z ktorej vyjde produkt. Potom môžete produkt nabrať buď prstami a naniesť, alebo priamo s hubkou na pleť. Ja nanášam väčšinou prstami.   

Konzistencia je krémová. Na pleti vyzerá prirodzene. Takto na obrázku možno vyzerá až príliš ružovo, v skutočnosti to tak nie je. Mne vydrží aj pól dňa, čo rozhodne oceňujem.


Snažila som sa vám tú farbičku odfotiť, myslím,že tam aspoň niečo je vidieť. 
Produktu nemám čo vytknúť, nie som vôbec z neho sklamaná,ale druhý krát by som si ho už asi nekúpila.

Too cool for school Dinoplatz - Loose and Silly ( link z ktorého som objednávala ja )


Ďalší produkt od tej istej značky je sýpky púder. Tak isto veľmi zaujímavé balenie. Produkt je totiž zabalený v pokreslenom výkrese, zopnutý gumičkou. Takéto balenia ma fakt fascinujú. 
Púder má opäť SPF 27 a PA++. Môžete ho dostať v dvoch odtieňoch a to Illusion a Definition. Ja mám odtieň Definition. Už si presne nepamätám rozdiely medzi týmito odtieňami. 


Tu sa dostávame k trošku nepraktickej časti tohto produktu. Balenie je šrobovacie a obsahuje opäť takýto vankúšik. Tubičku musíte odšróbovať a produkt buď nasypať na ruku a použiť štetec, alebo naspäť zašróbovať a použiť na to hubku. Ja používam oba spôsoby. Tým,že však takto musíte balenie šróbovať sa často produkt vysýpa kade tade, nie raz som mala špinavé oblečenie pri líčení.. 

Čo sa týka púdru, je absolútne jemne namletý. Keď sa púdru dotknem, akoby som chytala tú najhladšiu hladkú múku. Na pleti vyzerá absolútne super. 
Svoju prácu vykonáva presne tak ako má, krásne zmatní pleť, ale naopak nepôsobíte prepúdrovane. Obyčajne púder nepoužívam na celú tvár, len na T-zónu, ale tento púder sa vôbec nebojím používať na celú tvár. 


Dovolím si povedať,že toto je zatiaľ najlepší púder aký vlastním, vrelo odporúčam a určite si zakúpim aj druhé balenie. 

Aritaum - Shine Fix Eyes ( link z ktorého som objednávala ja ) 


Posledný produkt je na oči. Určite poznáte Channel Illusion D´ombre. Práve tieto krémové produkty sú im vraj veľmi podobné. Nemôžem vám to potvrdiť či je to pravda, pretože Channel nemám ale môžem vám niečo o nich napísať.


Očné tiene sú dostupné v rôznych odtieňoch ja mám odtieň No.22 a No.5. Môžem povedať,že na obrázku a v realite vyzerajú skoro identicky, takže s výberom farbičiek by nemal byť problém. Tieň príde v takomto sklenenom kalíšku. Prvé čo vás isto zaujíma je pigmentácia. Môžem potvrdiť je skvelá! 

No.22
No. 5
Tiene sú krémové, ale tá konzistencia je inakšia ako napríklad color tattoo. Najlepšie sa nanášajú prstami. Samotné na viečku vyzerajú krásne a kľudne by ste ich mohli nosiť aj tak, ale ja vždy ešte tieň pre istotu zafixujem púdrovým tieňom.

Výdrž je super, mne v pohode vydržia na viečku celú noc, alebo aj celý deň a to mám dosť mastné viečka. 


Tak to je odo mňa na dnes všetko, dúfam,že sa vám článok páčil a že som vás neunudila, ale naopak inšpirovala.

Ktorý produkt sa vám najviac páči a ktorý by ste chceli aj vy ? :) 

You Might Also Like

8 Lovely reactions

  1. to sú všetko tak krásne balenia a produkty! wow!
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Tie produkty vyzerajú super, hlavne teda obaly! :) Také rozkošné, chutné :3 Hneď by som sa na ne ulakomila :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem kórejskú kozmetiku - už len tie ich balenia lákajú človeka aby si niečo kúpil. PAmätám si, že keď som bola s kamarátkami na Taiwane, jedno popoludnie sme si dali len že "ideme nakupovať kozmetiku" - vtedy som nakúpila látkové masky na tvár, očnú linku, BB krémy atď atď atď, plus strašne vea vecí sme k tomu podostávali zadarmo - napr. k jednému BB krému sme dostali ten istý zdrama. K očným linkám tiene zdarma.... taaaaakže.... nedá sa odolať. =D
    Mňa inak zaujal ten púder - ked odšróbuješ tú hlavičku, nedá sa tá hubka strčiť dovnútra tuby? resp tú hubku tam len zastrčiť, trošku potriasť nech sa púder presype... mmmm, neviem to lepšie vysvetliť, ale ja mám dosť podobnú farbu na líčka a mne to funguje takto... Ale predpokladám, že to si asi už skúšala.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aj ja som sa úplne do nej zamilovala..:D..už sa neviem dočkať kedy budem robiť ďalšiu várku objednávania ..:D ..a inak na Taiwan by som sa kľudne šla pozrieť aj ja..:) skúšala som to už aj tak..ale zatiaľ sa mi osvedčil len spôsob so štetcom..:) uvidím ešte možno s tým niečo inak vyšpekulujem..:D :)

      Vymazat
  4. Právě jsem objevila Tvůj blog a jsem naprosto nadšená! Nádherné fotky, krásné články s chytlavým textem! Smekám a odebírám!:)

    OdpovědětVymazat
  5. no ja som sa práve roztopila ako som uvidela to BB s tou packou!!! to je úplne úžasné!! z východu veru ešte nemám nič, nejak mám o ich kozmetike málo informácii ešte, tak sa možno na ňu vrhnem neskôr :) zaujali ma tiež veľmi tie tiene, ešte keď píšeš, že dobrá pigmentácia a výdrž, tak nad nimi silno uvažujem, skvelý článok!! :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook