5

úterý, června 20, 2017

Ahojte po dlhom čase!
Konečne mám čas sa venovať aspoň trochu blogu, pretože doteraz to bolo viac menej hektické. Noviniek je kopu, hlavne tých zo života, tie vás asi zajímať nebudú, ale mám samozrejme aj nejaké tie kozmetické a už mám pre vás pripravené aj články. Dnes som si pripravila článok, ktorý tu už dlho nebol a to je článok 5 = 5 vecí, ktoré mi robia radosť za posledné obdobie.

K A B E L K A  1 - aliexpress



Na mojom blogu ste už mohli vidieť niekoľko kabeliek a tak ste si mohli asi všimnúť, že som na kabelky fakt veľký maniak. Táto konkrétne je z aliexpressu a jej cena bola okolo 17 €. Čakala som na ňu necelý mesiac a som za ňu strašne rada. Presne takýto štýl som zháňala už dlhšie, len som nechcela dať za ňu 40 € a tak mi aliexpress prišiel ako najlepšia možnosť. Je to naozaj dobrá kvalita a celkovo kabelka vyzerá na živo ešte krajšia. 

K A B E L K A  2 - aliexpress


No, keďže jedna nestačila a toto bola jednoznačne láska na prvý pohľad, šla do košíku hneď potom ako som ju na stránke videla. Krásna farba, veľkosť akurát pre mňa a zlatá retiazka. Je tak isto z aliexpressu a jej cena bola okolo 18 €. Kvalita taktiež super, bol to vlastne ten istý predajca. Nuž, keby som si mohla kúpiť 1000 kabeliek, tak si ich asi kúpim :) 

"Čistič" na štetce na oči 


Tretia vec je viac menej aj tip pre vás. Neviem ako vy, ale ja keď sa líčim tak vždy použijem veľa štetcov a komu by sa to potom chcelo všetko čistiť a umývať po každom použití a myslím, že pri štetcoch na oči to nie je ani povinnosť. Na ebay som objavila takýto rýchlo čistič na štetce, ktorý celkom vám celkom šetrí čas. Plechová dózička obsahuje vlastne takú hubičku v ktorej štetec môžete vykúpať. Tým, že je hubka z abrazívneho materiálu obrúsi chĺpky štetca od makeupu a tým ho vlastne očistí. Hubku stačí potom len umyť pod vodou s čistiacim prípravkom a môžete používať ďalej. Ja som si tento spôsob čistenia teraz veľmi obľúbila a preto som si myslela, že by to mohol byť dobrý tip aj pre vás. Čistič nájdete na tomto odkaze.  

K O Z M E T I C K Ý   K Ú T I K 


Keďže som v znamení panna a tie nie sú takmer nikdy s niečom na 100% spokojné, ani ja nie som vždy zo všetkým stotožnená a väčšinou musím mať všetko čo chcem maximálne dokonalé. Tak isto je to aj pri mojom kozmetickom kútiku, ale momentálne môj kozmetický kútik vyzerá aspoň z polovice tak ako si to predstavujem. Kozmetiku triedim prakticky každý druhý mesiac a stým vlastne aj kozmetický stolík stále inak premiestňujem a dokopujem si doňho niečo. Touto cestou som sa vás vlastne chcela opýtať, že či by ste nechceli článok, alebo napríklad aj video o mojej kozmetickej zbierke. Určite dajte vedieť v komentároch :)

Prírastok do rodiny 


Ten kto sleduje môj instagram vie, že som prišla o moje prvé zvieratko - moju králičku. Liluška mala 8 rokov a umrela mi naozaj nečakane.. Zoja - moja nová psia slečna prišla k nám domov ešte keď bola Liluška v plnej sile, no keď umrela, ostala mi už len Zoja. Pes je zatiaľ pre mňa dosť boj, keďže je trošku náročnejšia na výchovu, ale predsa len sa snažím vychovať z nej normálnu a hlavne poslušnú psiu slečnu. Zatiaľ mi robí denno denne radosť a už teraz som na ňu veľmi opnutá..

You Might Also Like

2 Lovely reactions

  1. Jeeej, to je krása ♥ Prvá kabelka je úžasná :) Je mi ľúto, že si prišla o zvieratko, taká strata vždy bolí, ale aspoň ti Zojka robí radosť :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat
  2. Tá prvá kabelka je krásna! Ja som strašný maniak na kabelky a stále nejaké musím pozerať :) Tvoj toaletný kútik je veľmi pekne zorganizovaný :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook