3x jarné líčenie

sobota, března 18, 2017


Ahojte po dlhom čase!
Možno ste si všimli v poslednom čase moju neaktivitu, ale mám na to dôvod. Presťahovala som sa a myslím si,že si určite viete predstaviť koľko starostí a roboty je okolo toho, plus som mala skúškové, potom mi začal druhý semester a tak neostal takmer žiadny čas na blog. Konečne sme sa však už celkom zabývali a konečne mám opäť nafotených pár článkov, navyše tu mám o veľa lepšie svetlo a tak sa z toho teším,že snáď budú aj lepšie fotky. 

Keďže sa k nám blíži Jar, obdobie kedy konečne vychádza častejšie slniečko, otepľuje sa a odvšadiaľ na nás vykúkajú farby rozkvitajúcich kvetov a stromov. Jar mám rada pretože po nej prichádza leto a preto si úplne užívam ten nárast teplôt a zmeny času. Obyčajne sa nelíčim podľa toho aké je ročné obdobie, skrátka sa líčim podľa toho na čo mám náladu. Tento rok však na mňa prišla taká celkom farebná múza a v poslednom čase sa líčim skôr svetlejšími farbami. A presne tak som sa snažila aj o tieto tri líčenia. 

Dôležitá je samozrejme príprava pleti, stále treba pleť pekne hydratovať a pripravovať na makeup. Jar je obdobie kedy nás slnko dobiedza a vyceruje na nás zuby a preto mu treba ukázať peknú tvár. 
Ja v podstate nikam poriadne nechodím, len do školy a sem tam do mesta. Preto to ani s makeupom moc nepreháňam, pokiaľ nemám náladu sa fakt ozaj zmaľovať. Skôr sa snažím o jemnejšie líčenia vhodné do školy a na denné nosenie a také sa vám tu vlastne aj dnes pokúsim ukázať. 

1. L Í Č E N I E 


Na prvé líčenie som chcela použiť rúž, ktorý mi najviac pripomína jar. Pre mňa je to presne takáto fuksiová. Ružovú farbu na perách v podstate nenosím skoro vôbec, preto ani veľa rúžov takejto farby u mňa doma nenájdete.


Na oči som použila paletku Morphe 35OS z ktorej som si vybrala farby označené hviezdičkou. Do záhybu očného viečka som použila škoricový tieň, ktorý som poriadne rozmazala. Na stred viečka som použila tieň, ktorý síce pôsobí ako keby bol vo farbe šampanskej, ale v skutočnosti má v sebe krásne odlesky ružovej farby. Naozaj krásny tieň, ktorý mi úplne pripomína jar. Potom som do záhubu oka ešte pridala hnedý tieň z paletky Sleek aby som kontúry oka troška viac zvýraznila.
Na rozjasnenie očných kútikov a pod obočím som použila úplne horný tieň.

Oči
Catrice - prime and fine
Sleek - Vintage Romance - www.krasotika.sk
Too Faced - Better than sex maskara

Pleť
Mary Kay Timewise - matujúci makeup - nie veľmi šťastná voľba. Pleť síce pekne zmatní, ale v priebehu dňa sa mi na pleti vytvárajú mapy.
Astor - Perfect Stay 24h - Ivory a Sand
Make up forever - HD powder - na zapúdrovanie korektoru - www.sephora.cz

Obočie
Essence - set na obočie

Pery
Colourpop - ultra matte lip - Scrooge

2. L Í Č E N I E


Druhé líčenie som sa snažila vytvoriť s tieňmi, ktoré som v podstate ešte nepožila ani raz. Chcela som opäť niečo jemné a hlavne na denné nosenie.

Na oči som použila tiene od značky E-style s názvom refill. Na stránke www.krasotika.sk si môžete zakúpiť magnetickú paletku a tak si vlastne poskladať svoju vlastnú farebnú škálu. Do záhybu som použila odtieň Pumpkin Pie, ktorý som poriadne rozmazala. Na pohyblivé viečko som použila tieň z paletky Avon. Chcela som použiť dostupnejšie produkty a tak som vybrala túto paletku. Avon tiene sú celkom slušne pigmentované, trošku viac prášia a určite treba použiť primer. Chcela som však do toho pridať ešte niečo farebnejšie a tak som si vybrala tieň od E-style v odtieni Hot Berries a pridala ho do úplného záhybu. Tento odtieň je trošku také mini sklamanie, pretože je celkom slabo pigmentovaný, musela som nanášať asi 5 krát aby tam vôbec niečo bolo vidieť.


Pleť
Rimmel - fresher skin - chystám recenziu
Rimmel - Stay matte púder
Astor Perfect Stay 24h
Mac - fix+
The Balm - In the Balm of your hand - recenziu na paletku nájdete tu
Pupa - bronzér - limitovaná edícia

Oči
 Too Faced - Better than sex maskara
W7 - absolute lash
Milani - primer na oči

Obočie
Milani - automatická tužka na obočie
Essence - eyebrow set

Pery
ColourPop - ultra matte lip - Instigator

3. L Í Č E N I E



Tretie líčenie som ladila do studenších tónov. Vhodné na denné, ale aj večerné nosenie.


Na líčenie očí som použila paletku od Makeup Revolution s názvom Fortune Favours. Paletka obsahuje veľmi veľa pekných tieňov, môžete s ňou vytvoriť množstvo líčení. S paletkou som zatiaľ veľmi spokojná, kamarátime sa len krátko, ale recenzia bude určite. Keďže som papierik s názvami tieňov stratila, neviem vám povedať presné názvy. Použila som však vlastne len tri tiene. Do vonkajšieho a aj vnútorného záhybu som použila fialový tieň, chcela som vytvoriť halo líčenie. Na stred viečka som potom použila len ružový tieň (tretí v spodnej rade) a poriadne všetko rozmazala do stratena. Na rozjasnenie popod obočie a do vnútorných kútikov potom už len snehovo biely tieň.

Pleť
NYC - Get it all makeup v tyčinke
Astor - Perfect Stay 24h
Milani - zapečený bronzér - www.krasotika.sk
Jordana - lícenka - www.krasotika.sk
Catrice - rozjasňovač

Oči
Milani - primer na oči
Too Faced - Better than sex maskara

Obočie
Essence - eyebrow set

Pery
Sleek Twist Up liner - kontúrovacia ceruzka - Shabby Chic
Rimmel - Kate moss - odtieň 45

Dúfam,že sa vám môj článok a líčenia páčili.  

You Might Also Like

3 Lovely reactions

  1. Nádherné líčení!
    Je vidět, že sis s tím dala opravdu hodně práce :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne líčenia. Najviac sa mi páči to druhé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všetky sú pekné. Ani sa neviem rozhodnuť, ktoré sa mi páči najviac.

    OdpovědětVymazat

Ďakujem za každý komentár.Naozaj si to vážim. :)

Like me on Facebook